عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کاش میدانستی

 

  نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن


    ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...


    کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ...


    کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتم


    و دردهایم را به گوش تو میرساندم... بدون تو عاشقی برایم عذاب است


    میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق شدن ندارم...


    کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو عاشقم...


    میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشود


    میدانم که نمیدانی بدون تو دیگربهانه ای نیست برای ادامه ی زندگی جزانتظار آمدنت ...

-_-_-_**-_-_-_-**_-_-_-**_-_-_-_-**_-_-_-**-_-_-_-**-_-_-_-**-_-_-_-**_-_-

 



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت10:32---18 ارديبهشت 1391
سلام خسته نباشی وبتون واقعا خیلی خیلی قشنگه وسلیقه ی خیلی خوبی داری من ازسلیقتون ومطالبی که گذاشتی در وبلاگتون خیلی خوشم اومده ازتون یه خواهشی دارم اگه میشه ووقت داری میخوام برام یه وبلاگ درست کنی وادرسشوبرام بفرستی اگهمیتونی ووقتشو داری واقعا این کارو برام انجام بده ممنونت میشم شرمنده اینو ازت خواستم چون من باسیستم زیا د اشنا نیستم این کا رراازت خواستم این وب راهم رفیقم برام درست کرده اینم شمارمه09384026815

جواد
ساعت10:31---18 ارديبهشت 1391
سلام خسته نباشی وبتون واقعا خیلی خیلی قشنگه وسلیقه ی خیلی خوبی داری من ازسلیقتون ومطالبی که گذاشتی در وبلاگتون خیلی خوشم اومده ازتون یه خواهشی دارم اگه میشه ووقت داری میخوام برام یه وبلاگ درست کنی وادرسشوبرام بفرستی اگهمیتونی ووقتشو داری واقعا این کارو برام انجام بده ممنونت میشم شرمنده اینو ازت خواستم چون من باسیستم زیا د اشنا نیستم این کا رراازت خواستم این وب راهم رفیقم برام درست کرده اینم شمارمه09384026815

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 23:6 | |